Rozwijanie i wspieranie pokolenia Z jest bardzo ważne. W większości przypadków, nie ma zbyt wielu możliwości dla młodych ludzi należących do pokolenia Z, aby podnieść swoje umiejętności i kompetencje. Wynika to głównie z faktu, że pokolenie Z jest całkowicie związane z mediami...
Biorąc pod uwagę, że globalny wskaźnik alfabetyzacji jest rekordowo wysoki, oznacza to, że zdecydowana większość światowej populacji spędziła przynajmniej trochę czasu w klasie. Rzecz jednak w tym, że nie wszyscy postrzegają edukację tak samo, co było widoczne nawet wśród naszych...
Pandemia COVID-19 wprowadziła nowy porządek świata, w którym większość firm oferuje obecnie swoim pracownikom możliwość pracy zdalnej. Chociaż przynosi to korzyści, takie jak oszczędność kosztów związanych z powierzchnią biurową, wiąże się to z szeregiem wyzwań...
W lipcu 2020 roku Komisja Europejska przedstawiła Nowy program na rzecz umiejętności w Europie. Nie jest to nowa inicjatywa, ale opiera się na Agendzie Umiejętności Komisji z 2016 roku, która została wprowadzona kilka lat temu. Jest to 5-letni, ambitny plan mający na celu podniesienie i...
Czym jest branding? Jak bardzo termin ten zmienił się na przestrzeni lat? I dlaczego jest tak ważny dla firm? To kilka podstawowych pytań, na które każdy biznes musi sobie odpowiedzieć, zanim zanurzy się w świat budowania marki. Ponieważ branding jest nie tylko ważny dla firm, ale wręcz...
Szkolnictwo wyższe nieustannie zmienia sposób, w jaki oferuje dostęp do zasobów swoim studentom. Aby uczynić edukację łatwiej dostępną dla każdego, niezbędny jest wpływ transformacji cyfrowej. To właśnie dlatego łatwiej jest oglądać zajęcia online i nadążać za zadaniami i...
W nadchodzących latach millenialsi będą stanowić większość wszystkich pracowników na świecie. Jako osoby intuicyjnie zorientowane na sprawy obywatelskie, nie boimy się kwestionować korporacyjnych norm, aby tworzyć, dostosowywać się i wykorzystywać bardziej efektywne i innowacyjne...
Instytut Rozwoju Przedsiębiorczości (iED) ogłasza Flexi-Tour ΙΟ2; wyniki trwających badań. Głównym tematem badań jest turystyka i jej promocja, poprzez prześledzenie niedoskonałości tego sektora oraz przedstawienie rozwiązań. Wyjaśnienie Flexi-Tour Turystyka jest sektorem...